Advertise Now!
Home » , , , , Saturday 10 November 2012

Kemunculan Fitri Clique

Posted by Insyad Media


Fitri Clique merupakan sebuah kumpulan yang baru ditubuhkan di atas nama ukhwah fillah persahabatan yang dianggotai oleh mereka yang telah berpengalaman dalam bidang industry hiburan tanah air. Kumpulan ini juga dianggotai oleh seorang penyanyi solo yang tidak perlu diperkenalkan lagi iaitu Fitri Haris. Beliau juga merupakan bekas ahli kumpulan UNIC suatu ketika dahulu.


Kumpulan ini terdiri daripada saudara Fitri Haris, Hafiedz Udu, Epy Shafiq dan Shahril. Berdasarkan pengalaman masing-masing, mereka telah bersatu dan menubuhkan band berkonsepkan akustika ini dengan berkongsi kebaikan dalam lagu. Untuk album pertama Fitri Clique, terdapat 10 buah lagu dimana pradengar album yang ada setakat ini adalah 6 daripada 10 buah lagu.



Untuk mengetahui maklumat selanjutnya sila layari facebook di www.facebook.com/fitriclique atau emailkan kepada fitriharis84@yahoo.com . Album ini bakal diterbitkan oleh WMBP Entertainment dan Irtifaefos Entertainment dan mungkin dipasaran dalam tahun ini juga. Semoga perjalanan Fitri Clique akan mendapat redha Illahi. Insyaallah.. 

*Sumber: NasyidKini

Related Posts

No comments:

Leave a Reply

©Hak Cipta Terpelihara 2013, Insyad Media | Arus Nasyid Interaktif ©2013 Theme: Magazine World Theme. Admin - Portal Insyad

Paparan terbaik Google Chrome | Internet Explorer | Firefox.
PENAFIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab bagi sebarang kehilangan dan kerugian yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperoleh daripada laman ini.